Wednesday, May 4, 2016

Jesus Enda Ulih Ngereja Kereja Ajih enti Nuan Nadai Pengarap (Mark 6:1-6)


Jesus angkat ari endur nya lalu pulai baru ngagai menua Iya empu [Nasaret], lalu sida murid Iya nitihka Iya. Lebuh hari Sabat, Iya belabuh ngajar dalam balai gempuru, lalu mayuh orang alit ati ninga Iya. Ku sida, ‘Dini alai orang tu bulih semua utai tu? Nama penemu-dalam tu ti udah diberi ngagai Iya? Nama kereja ajih ti benung dikereja Iya tu?
(Mark 6:1-2, Bup Kudus Baru).

Tuhan Jesus datai ba menua Iya empu, iya nya Nasaret. Empai lama dulu ari nya, Iya udah nyuman ka siko indu ti sakit begetah dua belas taun. Iya mega udah ngangkat ka anak indu Jairus ari pemati (bacha Mark 5:21-43). Semoa sida tu bisi ngasai ka kuasa Tuhan Jesus – Mesiah serta Anak Allah Taala – laban sida bisi pengarap ngagai Iya. Tang sida orang Nasaret tu enda arap ka Iya. Sida mega enda arap ka Jesus nya nabi orang Israel. Lapa? Laban sida teleba meda Iya ari mit. “Iya tu tukang kayu, anak Maria, menyadi James, Joses, Judas, enggau Simon”* (ayat 3) ko sida. “Sida lalu nulak Iya.”

Menyadi* ti disebut ditu ukai menyadi amat Jesus, tang petungal Iya. Kaban belayan suah dikumbai menyadi taja sida ukai menyadi ari apai enggau indai ti sama. Semua orang diada ari apai indai, tang Jesus diadaka Maria ngenak kuasa Roh Kudus laban Iya “Anak Allah Taala” (Luke 1:35)

Yesus alit ati meda sida ti enda arap ka Iya. Lalu Jesus bejaku ngagai sida, “Nabi endang dibasa orang, kelimpah ari di menua iya empu, enggau ba bala kaban belayan iya empu, enggau dalam rumah iya empu” (Mark 6:4). Jesus sinu. “Iya enda ulih ngereja kereja ajih dia, kelimpah ari ngengkahka jari atas dua tiga iku orang ke sakit, lalu ngeraika sida” (ayat 5). Enti nadai pengarap, Jesus enda ngaga kereja ajih. Ukai Iya enda nemu tauka nadai kuasa, tang Iya nemu semua nya nadai reti bagi sida enti sida enda arap ka Iya. Kereja ajih dipeda sida baka main silap mata tauka kereja antu; ukai kereja Mesiah, Anak Allah Taala ti besai kuasa. Nadai guna ngaga kereja ajih enti sida iya udah netap ka ati enda pechaya ka Iya. Jesus “balat ati ke penadai pengarap sida” (ayat 6).

Ditu kitai meda takah jauh hubungan Jesus enggau sida kaban belayan Iya ba menua Iya empu – jauh amat – laban sida enggai arap ka Iya. Jesus deka ngagai semak sida, tang sida nulak Iya jauh. Jesus rindu deka begulai enggau sida, tang sida nutup ati sida. Jesus ka amat ngaga kereja ajih – maya nya pun Iya deka – tang sida nadai pengarap.

Kati ko nuan? Bisi nuan pengarap ti amat ngagai Tuhan Jesus? Deka nuan nyadi menyadi Iya ti pechaya ka Iya? Jesus bisi bejaku: “Sapa indai Aku? Sapa menyadi Aku?... Tu meh indai Aku enggau menyadi Aku! Barang sapa ngereja peneka Allah Taala, nya meh menyadi lelaki, menyadi indu, enggau indai Aku” (Mark 3:33-34). Nama peneka Allah Taala nya? Peneka Iya awakka nuan enggau aku arap ka Tuhan Jesus Kristus, Anak Allah Taala. Nuan mesti tetap arap taja pan bala kaban belayan nuan dudi ari ila enda. Bisi maya iya nuan mesti ngenjauh ka diri ari sida ti enda arap awakka nuan ulih semak agi ngagai Tuhan Jesus. Tetap arap, lalu nuan deka meda Iya ngereja kereja ajih dalam pengidup nuan.

Sembiang
Tuhan Jesus, Nuan meh Raja enggau Penebus aku. Aku deka selalu arap ka Nuan. Aku deka arap taja pan (bisi maya iya ila) pangan aku tauka kaban belayan aku badu nitih Nuan. Tulong meh aku, awakka aku ulih nulong orang lain ti sama bisi penusah baka aku mega. Aku deka arap ka Nuan, tambah ka pengarap aku tiap ari. Amen.
THINK BIG. START SMALL. GO DEEP.

Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment

They Click it A lot. [Top 7 last 7 Days]