Monday, January 25, 2016

Jesus ngau Perintah Allah Taala; Nuan Deka Nyukong tauka Ngelaban Iya


’Enggau bendar Aku madah ngagai kita, semua mensia deka diampun ari dosa sida enggau ari jaku busung sida, tang barang sapa bejaku busung ngelaban Roh Kudus, enda diampun, laban iya ngereja dosa ti mengkang belama iya’ (Jesus nyebut nya laban sida udah nyebut, ‘Iya bisi roh ti jai’)
(Mark 3:28-31, Bup Kudus Baru)

Bisi dua macham munsoh ti ngelaban Perintah Allah Taala dalam Injil Mark 3:20-35, iya nya pengajar Adat ari Jerusalem serta sida sebilik Jesus empu.

Ko sida bala pengajar Adat, “Iya bisi Belsebup dalam Iya, lalu Iya muru antu ngena kuasa raja antu” (Mark 3:22). Jesus nyaut sida, “Baka ni ku Sitan ulih muru Sitan? Enti perintah bepechah-belah ngelaban diri empu, perintah nya enda tan. Lalu enti ruang bilik bepechah-belah ngelaban diri empu, ruang bilik nya enda tan. Lalu enti Sitan bepechah-belah ngelaban diri empu, iya enda tan, lalu perintah iya deka abis” (3:23-25). Enggau jako nya, Jesus madah ka sida iya, “Aku muru antu ngena kuasa ari Roh Kudus ukai ari raja antu!” Ia madah sigi pan kuasa Sitan amat kering, Tuhan Jesus empu lebih kering agi ari Sitan! Semina Jesus ulih “nanchang orang ka kering nya [Sitan]” (3:27). Enti kitai baka pengajar Adat, kitai ngelaban Roh Kudus. Retinya, kitai nutup ati diri lalu nulak pengawa Roh Tuhan Jesus dalam ati kitai. Enti kitai baka nya, nadai jalai Jesus deka nyelamat ka kitai.

Pia mega, sida sebilik kaban belayan Tuhan Yesus empu pan enda nerima pengawa Iya. Sida nagang Jesus ngereja pengawa Allah Taala lalu deka mai Iya pulai ka rumah di Nazaret laban bisi orang madah: “Iya [Jesus] nyau udah gila!” (3:21). Mayoh orang diatu baka nya; enda ngasoh kaban belayan nyadi pastor, padri, tauka penulong Kristian sepenuh masa. Mayuh apai indai enda ngasoh anak-anak sida nulong pengawa gereja (lebih agi nitih ka gereja bukai) serta pengawa ka guna orang mayoh. Bisi mega orang ngumbai penulong Tuhan Jesus nya orang gila!

Tiap iko kitai mesti milih: sekalika begulai enggau Tuhan Jesus lalu nitih ka Perintah Iya, tauka ngelaban Iya baka sida pengajar Adat ari Jerusalem serta sida sebilik Jesus. Nadai jalai tengah. Kitai mesti milih siti aja. Enti kitai deka begulai enggau Jesus lalu milih Iya, kitai mesti ninga ka Jako Allah serta ngereja ka iya. Kitai mesti nitih ka ator Allah Taala, ukai ngelaban Anak Iya. Ko Tuhan Jesus, “Sapa indai Aku? Sapa menyadi Aku? Tu meh indai Aku enggau menyadi Aku! Barang sapa ngereja peneka Allah Taala, nya meh menyadi lelaki, menyadi indu, enggau indai Aku” (Markus 3:33-35).

Sembiang
O Tuhan Jesus, bai aku nyadi penulong Nuan. Kering ka aku awak ka aku enda takut orang ngumbai aku gila, sekalika dirasok antu. Ajar aku nitih ka ator Allah Taala aja lalu pia nyadi menyadi Nuan. Amen.

THINK BIG. START SMALL. GO DEEP.
Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment

They Click it A lot. [Top 7 last 7 Days]